08:10

W poszukiwaniu sygnałów - Prawie 87% zysku w trzecim miesiącu na GPW.

W poszukiwaniu sygnałów - Prawie 87% zysku w trzecim miesiącu na GPW.

Dobiegł końca mój trzeci miesiąc inwestowania na Giełdzie Papierów Wartościowych i wreszcie mogę powiedzieć że zaczyna to wyglądać bardzo dobrze. W porównaniu z zeszłym miesiącem, gdzie traciłem prawie 45%, to ten miesiąc może okazać się przełomowy, ponieważ udało mi się odrobić straty i dodatkowo sporo zyskać. Obecnie kurs akcji znajdujących się w moim portfelu inwestycyjnym urósł prawie o 87%.


I tak jak w zeszłym miesiącu, głównym winowajcą spadku wartości mojego portfela, była Trakcja, tak w tym miesiącu również ta sama spółka zrobiła różnicę. Na moje szczęście tym razem na plus, ponieważ kurs akcji tej spółki, urósł w moim portfelu o 48,63%.

Osoby, które śledzą moje inwestycje wiedzą w które spółki inwestowałem w przeciągu ostatnich miesięcy i z jakim skutkiem. Wiedzą również, że nie nastawiam się na szybki zysk, tylko szukam spółek które mogą mi przynieść korzyści w dłuższym interwale czasowym. Na poniższym obrazku, możecie zobaczyć spółki znajdujące się w tym momencie w moim portfelu inwestycyjnym. Jak łatwo można zauważyć, wszystkie są na plusie, a największy wzrost w tym momencie osiąga Trakcja, której kurs po wielu miesiącach spadków, wreszcie wystrzelił w górę. Osobiście mam nadzieję, że tendencja wzrostowa się utrzyma w następnych kilku miesiącach i że ta spółka da nam jeszcze sporo zarobić. Zresztą podobnie Torpol, czyli spółka z tego samego segmentu co Trakcja. Widać że kurs powoli nabiera rozpędu, a przypomnę tylko, że wycena porównawcza tej spółki według portalu "biznesradar.pl" wynosi 24 złote.


Nigdy nie jest aż tak pięknie, że wszystko rośnie, trzeba być również przygotowanym na to że będą spadki i nietrafione inwestycje lub nietrafione wejścia w inwestycje. Osobiście dla mnie ważniejszym momentem jest moment wyjścia z pozycji, który staram się dostosować do mojej strategii inwestycyjnej. Według mnie zakładany zysk musi być co najmniej trzy razy większy niż zakładana strata. Na poniższym rysunku, możecie zobaczyć spółki, na których w tym momencie tracę. Jeżeli chodzi o Tauron, to nie spodziewam się znaczących ruchów w kolejnych dniach, natomiast nie będę miał nic przeciwko temu, żeby Qumak wystrzelił tak jak Trakcja. Wszystko jest możliwe, zwłaszcza że widać że ostatnio ktoś mocno skupuje akcje tej spółki. Niestety na ten moment możemy tylko gdybać nie mając konkretnych informacji płynących ze spółki.


Chciałbym podkreślić że ten post nie jest żadną poradą inwestycyjną tylko moją własną opinią. Wszystkie osoby , które myślą o rozpoczęciu swojej przygody z inwestowaniem, powinny robić własne analizy i nie powinny sugerować się opiniami innych osób.

Uważam, że nie warto kopiować od innych, bo to nigdy niczego dobrego nie przynosi.


Dla wszystkich osób, które myślą o tym, żeby zacząć przygodę z inwestycjami na GPW, chciałbym polecić dwa darmowe konta osobiste, które sam używam, a z których każdy może sobie wybrać jedno, takie które bardziej odpowiada jego potrzebom. Wszystko co wystarczy zrobić to otworzyć jedno z tych dwóch całkowicie darmowych kont, a później w panelu osobistym wystarczy złożyć wniosek o dostęp do konta maklerskiego. Wszystko jest darmowe, a płaci się tylko prowizję od transakcji, które też są bardzo niskie. Niewątpliwym plusem połączenia konta osobistego i maklerskiego jest to że możemy bez przeszkód i w razie potrzeby robić darmowe przelewy między kontami. Najlepiej samemu się przekonać o korzyściach posiadania jednego z tych dwóch kont, wystarczy kliknąć w poniższy link sprawdzić wszystkie korzyści wynikające z ich posiadania.

Alior Bank - otwórz darmowe konto w 5 minut
mBank - otwórz darmowe konto w 5 minut

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 W poszukiwaniu sygnałów , Blogger