10:41

W poszukiwaniu sygnałów - TAURONPE - czy to jest sygnał zmiany trendu?

TAURONPE - czy to jest sygnał zmiany trendu?

Jak może niektórzy z Was wiedzą spółka TauronPE była moją pierwszą tegoroczną inwestycją, którą rozpocząłem cykl inwestycji mających na celu osiągnięcie stopy zwrotu na poziomie minimum 10% w skali roku. Od czasu mojego "wejścia" w spółkę, jej kurs wahał się raz w jedną a raz w drugą stronę. Przypomnę tylko, że ja kupiłem akcje po cenie 2,30, po czym jej kurs spadł do 1,96. Czy to koniec już koniec spadków?. 


Ostatnie sesje i zwiększone obroty wskazują być może już na zmianę trendu, który jak można zobaczyć na poniższym wykresie urósł w ciągu 5 dni o ponad 15%. Osobiście mam nadzieję, że nie jest to tylko krótkotrwała korekta, a jesteśmy właśnie świadkami zmiany trendu. Cena powinna teraz przetestować poziom ostatniego wierzchołka czyli okolic 2,45 zł. Czy tak się stanie, już niedługo się przekonamy. Nie traktujcie tego jako poradę inwestycyjną, tylko jako moją prywatna opinie. Każdy sam musi podjąć decyzje o inwestowaniu.

TAURONPE - czy to jest sygnał zmiany trendu?
Wykresy użyte do tego posta pochodzą ze strony Money.pl i Comparic.pl

Dla wszystkich osób, które myślą o tym, żeby zacząć przygodę z inwestycjami na GPW, chciałbym polecić dwa darmowe konta osobiste, które sam używam, a z których każdy może sobie wybrać jedno, takie które bardziej odpowiada jego potrzebom. Wszystko co wystarczy zrobić to otworzyć jedno z tych dwóch całkowicie darmowych kont, a później w panelu osobistym wystarczy złożyć wniosek o dostęp do konta maklerskiego. Wszystko jest darmowe, a płaci się tylko prowizję od transakcji, które też są bardzo niskie. Niewątpliwym plusem połączenia konta osobistego i maklerskiego jest to że możemy bez przeszkód i w razie potrzeby robić darmowe przelewy między kontami. Najlepiej samemu się przekonać o korzyściach posiadania jednego z tych dwóch kont, wystarczy kliknąć w poniższy link sprawdzić wszystkie korzyści wynikające z ich posiadania.

Alior Bank - otwórz darmowe konto w 5 minut
mBank - otwórz darmowe konto w 5 minut

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 W poszukiwaniu sygnałów , Blogger